zsuzskablog

ÜDVÖZÖLLEK AZ OLDALAMON! Próbálok tanulságokkal, tapasztalatokkal teljes műveket hátrahagyni az utókornak, valamint elszórakoztatni azokat, akik az oldalamra tévednek. Fontosnak tartom,hogy megosszunk bizonyos történeteket, hogy tudjunk tanulni, akár a saját hibáinkból, akár másokéból. Remélem lesz pár kellemes perced! Mottóm: "Nemet mondani másoknak: ez része a felébredésnek, ez gyönyörű. A felébredés része, hogy úgy éled az életedet, ahogy helyesnek találod. Értsd meg: ez nem önzés. Önzés az, mikor másoktól azt követeled, hogy úgy éljenek, ahogy te helyesnek látod. Az önzés. Nem önzés, ha úgy éled a saját életed, ahogy helyesnek látod." (Anthony De Mello) További szép napot! -Zsuzska-

Friss topikok

  • Zsuzska_blog: @Morena03: Jaj, ez így nagyon nehéz. Gondolom örültél is, meg nem is. Nem könnyű, az biztos! A pas... (2012.05.30. 23:15) Megint a régi sztori
  • Zsuzska_blog: @Scharon: Köszönöm,hogy elolvasta. Elég összetett dologról van itt szó, kérem szépen. Szerintem ... (2010.11.13. 19:42) A szerelem
  • Scharon: Életünk nem arról szól, hogy gondtalan boldogságban lebegjünk, hanem hogy lelkileg megérjünk, hogy... (2010.11.13. 15:02) Nesze neked boldog karácsonyt!!
  • Zsuzska_blog: Köszike:) (2009.11.29. 18:19) Zsuzska mondja....

Linkblog

Megint a régi sztori

2012.05.28. 19:35 - Zsuzska_blog

3 év után hazaköltöztem anyámékhoz.

Sok kedvem nem volt hozzá, s mondjuk inkább a szükség, mint a kedv ítélt arra a sanyarú sorsra,hogy újra ott éljek,ahonnan boldog voltam,hogy kirepültem.

Na, nem volt rossz életem, nem azért, de 27 évesen egy felnőttnek mondott nő azért nem feltétlenül lakik szívesen együtt a szüleivel.

Megint egy ígéretesnek látszó, összeköltözéssel, eljegyzéssel együtt járó nagy szerelem befuccsolásának eredményeképpen dekkolok újra anyámnál.

Szar.

Csak ez a szó képes kifejezni. Írhattam volna szebben is, de ha azt mondom szar kedvem van, az jobban kifejezi a hangulatomat, mintha azt írnám,hogy kaki, vagy kula kedvem van ( vagy még a szar 1000-féle szinonimáját használhattam volna).

Igazából ez a szakítás sem volt könnyű. Megszoksz valakit, együtt fekszetek, együtt keltek, a munkaidőn kívül az összes időt együtt töltitek, 2 éven keresztül. Egyszer csak beüt a mennykő és újra otthon vagytok, a szokásos szobátokban rohadva, egyedül.

A szitu nem könnyű. Nekem nem az. Nagyon nem az.

Még jó,hogy a kutyám (I. Nyafi névre hallgató tündérbogár Yorkshire terrier) velem van és bátorít,hogy minden jó lesz. Soha nem szól vissza és mindig végighallgat. És még hálótársnak is jobb, mint az exem, mert Nyafi legalább nem horkol.

Akiknek vannak barátai, azoknak sokkal könnyebb lehet, de nekem ez is necces.

Az állítólagos legjobb barátnőm tavaly nyáron átbaszott, azóta nem is beszélünk. A többiek meg élik az életüket. Akikkel meg úgy voltam, mint a borsó, meg a héja, azokat a drága exem elmarta mellőlem.

Túlélő lettem, minden egyes napot túl kell élnem, amíg könnyebb nem lesz, amíg el nem múlik ez a gyászhoz hasonló érzés.

Nem a személy hiányzik, hanem a helyzet,hogy volt egy fix, aki itt volt velem.

VOLT. ELMÚLT. LEZÁRULT.

Azt mondták, az első két hét borzasztó lesz.

Most járok a második hét első napjánál és hatalmasra tágult pupillákkal várom, hogy mikor fogok úgy elaludni éjjel,hogy nem kell nyugtató és mikor fogok úgy felkelni reggel, hogy nem egy mellberúgáshoz hasonló fájdalom és üresség fogad.

Mindenesetre azt megtanultam,hogy a kezdet kezdetén nem jó összeköltözni és soha többet nem fogok olyan férfival szóba állni, aki nem beszél.

Nem néma, csak 2 év is kevés volt ahhoz,hogy megnyíljon előttem.

Szerintetek ez normális? Hát NEM!

Na, de kár már a múlton rágódni.

Ki tudja mikor robban be egy újabb pasi az életembe, aki talán az utolsó lesz! :)

Aki majd elfogadja,hogy ha fáradt vagyok, akkor néha horkolok, akinek a nyerítésem csengő-bongó dallam lesz, aki majd tartja a fejem, ha hányok, aki nem szól rám,ha káromkodok és akivel elég lesz annyi,hogy egymásra nézünk, nem kellenek majd a szavak.

A remény hal meg utoljára és az életben semmi, de semmi sem véletlen, mert MINDEN OKKAL történik!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baloghzsuzska.blog.hu/api/trackback/id/tr434551362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morena03 2012.05.28. 21:27:09

Kedves Zsuzska!
Annyira átérzem ezt a dolgot,mert szó szerint velem is ez történt tavaly szeptemberben. 2 év együtt élés, egyik héten gyűrűt kaptam tőle,másik héten közölte hogy nem tud velem élni. És költözhettem vissza ( már harmadszor) a megszokott szülői házba. 3 hónapig se éjjelem,se nappalom nem volt, rengeteget szenvedtem és ugyanúgy voltam mint te,hogy egyedül voltam/vagyok. A barátaim élték az életüket, vagy éppen elmarta őket mellőlem az exem. Egyedül maradtam...
Fel a fejjel, nem vagy egyedül ezzel az érzéssel,szituval :)

Zsuzska_blog 2012.05.30. 04:25:56

@Morena03: Köszönöm,hogy elolvastad. Tapasztalatnak vélem, hogy sokszor jobb kibeszélni a dolgokat, vagy az én esetemben kiírni, mintha magunkban tartanánk. Egyszer a lélek pohara is betelik de ott nincs minek kifolynia, viszont egy nagyon csúnyán sérült lélek okozhat olyan sérüléseket, ami egész életünkre hatással lévő gátlásokat okoz. Én ezért (is) írok! Tudom,hogy van kiút, de most ezt kel megélnem. Majd elmúlik.:)Azóta hogy vagy?

Morena03 2012.05.30. 17:31:50

@Zsuzska_blog: Köszönöm kérdésedet. Jó lenne azt írni,hogy jól vagyok azóta,de igazából egyszer "fent" egyszer "lent". Mire úgy éreztem,hogy túl vagyok a dolgon, felbukkant ismét az exem,hogy ő szeret engem, és nagyon bánja amit tett stb. stb. és akkor ismét összekuszálódott minden. Nehéz elfelejteni egy ilyen nagy csalódást,de mint ahogy Te is írtad majd elmúlik :) ( egyszer,legalábbis remélem)

Zsuzska_blog 2012.05.30. 23:15:01

@Morena03: Jaj, ez így nagyon nehéz. Gondolom örültél is, meg nem is. Nem könnyű, az biztos! A pasik nagyon jól tudják,hogy hogyan kell teljesen kinyírni egy nőt. Még, ha nem szándékosan, de akkor is meg van bennük az a képesség, hogy hazavágják a nőt egy perc alatt. Az idő majd begyógyít minden sebet---->de nem mindegy,hogy az a seb meddig vérzik.


süti beállítások módosítása